perjantai 9. lokakuuta 2015

turha puhuminen on perseestä


eilen kun astuin bussista ulos niin kaikki vain loksahti kohdalleen
yks tähti taivaalla vaan loisti mun silmiin kaikkien miljoonien muiden valopallojen joukosta

sit vaan aattelin et kaikki on hyvin just nyt
jotenkin et meen oikeeta tietä
teen oikeita asioita
osaan katsoo mun ympärillä olevia asioita ja rakastaa niitä

se oli hyvin hassu fiilis
vaan tuijotin sitä yhtä tähtee ja hymyilin itsekseni
saan kiksejä oudoista asioista

mut se nyt mun tähti
päätin sen


hassuu aatella, että kiinnostus ihmisiin on tietyllä tavalla täysin kadonnut
small talk on vaan turhaa lässynläätä
keskustelen mieluummin pakolaisista mun ystävien kanssa
kertooko tää jotain musta??
kyllä oon kyllästyny jatkuvasti tutustumaan uusiin ihmisiin
tänään oli vähän käperrynnurkkaanjahaluanvainolla- päivä




tuisku soitti mulle tänään ja sano et kaikki oli kesällä kivempaa
se oli lukennut itsensä jäätelö kädessä niiden oven taakse

okei onneks pääsen barcelonaan, haluun maistaa, haistaa ja koskea espanjaa
ja ostaa uusia rannekilluttimia
ja buddhapatsaan


hassua että tänään olin tuntemattoman ihmisen kanssa nenät vastakkain ilmaisuntunnilla



yleensä kun esität varmaa jossain tilanteessa
susta tulee varma
unohdat pelon
ja uskallat hengittää
siis huijaat aivojasi mutta se toimii

tahtoisin vaan parantaa koko maailman
haluaisin vain hymyillä kaikelle


thihhhhihhh


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva, jos kommentoit! ::)