sunnuntai 11. lokakuuta 2015

Hidas sunnuntai



oon kuin tunteilla täytetty ämpäri
koko ajan pursumassa yli 
enkä oo koskaan tasapainossa
toisaalta nautin siitä että mun sisällä tapahtuu niin paljon asioita

eilen halpaa valkoviiniä ja livemusiikkia seurassa, jossa kaikki olivat käyneet musiikkilinjaa taikka osasivat soittaa ainakin pianoa, kitaraa ja bassoa ja rumpuja ja jnejne
olin silleen wow, joo osaan mä ehkä laulaa
mut ei vitsi miten kaunista, kun jotkut oikeesti osaa laulaa

mun kaveri lähti kävelee kotiin kolmelta yöllä
sen itsepäisyys hymyilytti mua
 se tais selvitä ne kahdeksan kilometriä
oli niin kivoja valopalloja taivas täynnä

kuinka huojentavaa tajuta, että kelpaat maailmallekin ilman meikkiä naamassa

rakastan mun miestä
joka sanoo "ei sun ees tarvitsis meikata
koska oot niin kaunis"

me kaikki ollaan
kauniita


hymyilen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva, jos kommentoit! ::)