maanantai 5. lokakuuta 2015

" Love is a serious mental illness"


toisinaan sitä haluis vaan karata

sitä kävelee kaduilla ja jää tuijottelemaan omaa heijastettaan näyteikkunoissa

ja taas on niin kylmä

eikä mulla oo edes takki kiinni


keltaiset lehdet puissa on tosin kauniit

ja aurinko, joka paistaa bussissa sun naamaan

niin ettet pysty katsomaan sun vieressä istuvan lämpimiä silmiä



musta on kivaa että koeviikolla useimmat ei jaksa laittautua

ihmiset tulee tukka pörröllä ja kulmakarvat vinossa kouluun

ollaan hetken taas melkeen kun aatamit ja eevat

kolme raitaa päällä



tänään mua nauratti kakkupala

itkin mun kanssa-asujien ymmärtämättömyyttä mun huoneen sotkuuteen

liimasin koristekukkia kissakangaskassiin

mulle sanottiin monta kertaa "rakastan sua"



voisinko toisinaan lopettaa olemasta näin herkkä

1 kommentti:

Kiva, jos kommentoit! ::)