maanantai 7. syyskuuta 2015

Maanantai tuntuu isolta vitsiltä


"Joku vois taikoo mulle energiapillereitä
vähän kuin pieniä karkkeja"

Tänään fysiikan tunnilla, jälleen hyvin inspiroituneena keskinopeuden laskemisesta, pelasin melkeen mielenkiintosemmalta kuulostavaa peliä ja vastaan tuli kysymys: Saisitko mieluummin miljoona dollaria vai löytäisit tosirakkauden? Plz, yli 50 prosenttia otti ensimmäisen vaihtoehdon. Seuraava kysymys: Olisitko mieluummin rikas ja ruma vai köyhä ja kaunis? Fialta tuli oiva vastaus, että rikas voi ostaa itsensä kauniiksi. Tai vaihtoehtoisesti ostaa miehen. Mainiota.

Musta tuntuu, että mun koulurepun painovoimavetoisuus kasvaa päivä päivältä enemmän, joka päivä vyöryn kotiin sen kuorman alla. Ei ihme, että mun repun vetskarikaan ei oo kestäny sitä mun vihaista riuhtomista, kun ylilastattu reppu ei jostain syystä mee kiinni
(R.I.P HYPE)

Koulu ei ollukaan niin okei, kuin olin ah niin haikeana muistellut kesällä.((hyi kasipalkki ei ikinä enää)).Performanssikurssi taas on herättänyt mut ihmettelee kaikkea. Ollaan myös muunmuassa katsottu videoita, joissa ammutaan tai on mukana lasinsiruja. Oon jääny monena päivänä tuijottelee sadetta yrittäen löytää siitä jotain inspiraatiota. 

Nyt kun on tämä pakolaisasia hyvin tapetilla, oon itsekin tsekkaillut Punaisen Ristin sivuilta kaikenlaista vapaaehtoistoimintaa, joka kiinnostais muakin (taikokaa ensin neljä tuntia lisää vuorokauteen, kiitos). Mutta kaikista hienointa musta on se, että suomalaiset on lahjoittaneet roppakaupalla vanhoja vaatteitaan ja lapasia apua tarvitseville, ja myös osa on osallistunut lajittelemaan vaatteita! JEEJEE SUOMALAISET, olen ylpeä! 

Ja sitten levysuositus: Tiisu- ELämän koulu. NAW :3

Yritetään hymyillä vaiks sataa jookos? ;)

2 kommenttia:

Kiva, jos kommentoit! ::)