tiistai 18. elokuuta 2015

Kesä meni

17.8

tunnen liikaa onnellisuutta
haluun purkittaa sitä ja sun tuoksua
haluun tuntee saman yön kirpeyden uudelleen
pimeässä pyöräillessäni
sun huulet maistaen

oon tuntenu niin paljon rakkautta
niin paljon kauniita kasvoja
ja läheisyyttä
tunteita
ollaan me aika sekaisin
eikä vieläkään aikuisia

ollaan naurettu jokirannassa
ollaan suudeltu ystäviämme
ollaan syöty ihan liikaa
ja ihan liian vähän
ollaan naurettu tyhmille varpaille
ja huonolle huumorille
oon maannut maassa ja tuntenut ruohon ja tähde
t

tunnen et musta välitetään
tunnen et oon vapaa hengittämään
rakkaus tuntuu helpolta
voin vihdoin olla mitä haluan ketään satuttamatta

haluan muistaa sen auringon joka poltti mun selkää
haluun muistaa ne yöt kun olen humalassa rullannut alamäkiä ja yrittänyt pysyä pystyssä
haluan muistaa ne vesisateet mun niskassa
haluan muistaa ne hetket kun ollaan vaan oltu ja tuijoteltu toisiamme
tahdon vaan olla ja hengittää
ihminen on niin onnellinen vapaana
vaikka elämä on muutakin kuin aurinkoa ja alkoholia

((rakkauden kuuluu sekoittaa sun aivot))

jos mä voisin toivoo viel yhden tähdenlennon verran
toivoisin mun pystyvän hymyilemään joka päivä mun elämässä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva, jos kommentoit! ::)